خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/02 - 12:54
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اقتصادی
لطفی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال نو:

سر تعظیم در مقابل مدافعان سلامت فرو می‌آوریم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مطرح کرد: دست در دست هم و با جان‌فشانی تمامی مدافعان سلامت در شغل‌های متفاوت -که هر کدام در سنگر خود متحد و مقتدر مبارزه می‌کنند- بیماری کرونا را شکست خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسن لطفی نماینده مردم رزن و درگزین  و عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ مجلس در پیامی سال جدید را تبریک گفت و از تلاش مدافعان سلامت برای نابودی بیماری کرونا قدردانی کرد.  



متن پیام این نماینده مجلس به شرح زیر است؛



بسم الله الرحمن الرحیم



یامقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال



با عرض سلام محضر مردم شریف ایران و شهرستان‌های رزن و درگزین:



نوروز، از با ارزش‌ترین میراث معنوی ایرانیان، پیام‌آور مهر، صفا، صلح، دوستی و هدیه تمدن بزرگ ایرانی اسلامی به جهانیان است.



نوروز، زمان تجدید ارادت‌ها و محبت های خالصانه و زدودن کدورت‌ها و فصلی نو برای با هم یکی شدن‌ها و ملبس شدن به صفات الهی است، فصلی که یادآور معاد، تحول طبیعت و مجالی برای تعمق در آیات و نشانه های الهی است و تصویری نمادین از بهشت موعود.



سال ۹۸ یکی از سال‌های کم نظیر در چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی است که در آن شاهد سیل ، زلزله، شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سقوط هواپیما و شهادت هم‌وطنانمان و نهایتاً در این روزهای پایانی سال که از روزهای تلخ تجربه شده در تاریخ بشریت‌ است، روزهایی که تاریخ کمتر چنین تلخ کامی‌ها را بخاطر دارد.



روزهایی که ما نیز همچون تمامی مردمان جهان و کشور عزیزمان در شهرستان‌های رزن و درگزین در کنار هم با این ویروس نو ظهور کورنا، دست در دست هم و با جان‌فشانی تمامی مدافعان سلامت در شغل‌های متفاوت که هر کدام در سنگر خود متحد و مقتدر مبارزه می‌کنند و سر تعظیم بر آستان حضرت دوست فرو می‌آوریم که یاری داد سال ۹۸ را با همه‌ فرازوفرودش با همدلی و همبستگی بگذرانیم.



نیک آگاهیم رنج جدل با بیماری کرونا، کام و جشن نوروز باستانی سال ۱۳۹۹ شمسی ما را تلخ کرده، ولی این وعده راستین پروردگار است که می فرمایند؛ «فإنّ مع الْعسْر یسْراً »‏ «إنّ مع الْعسْر یسْراً ‏» پس (بدان که) با هر سختی اسانی است، با هر دشواری آسانی است؛ پس با اتکال به خداوند متعال و همدل با شما، از حضرتش می‌خواهیم حال ما را در سال ۹۹ احسن بگرداند و از بحران‌ها دورمان بدارد و با هم بستگی شما همشهریان عزیز در سال جدید شهرستان‌های رزن و درگزین را رو به پیشرفت و توسعه همه جانبه سوق دهیم .



وظیفه خود می‌دانم به‌عنوان خدمتگزار مردم شریف شهرستان‌های رزن و درگزین، بهترین تبریکات و دعاهایم را به مناسبت سال نو شمسی صمیمانه تقدیم نمایم و برای‌تان حال خوب، سال نیکو و سرشار از امید و سلامتی تمنا کنم./



پایان پیام

  • کد خبر : 296223
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار