خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/25 - 16:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
انصاری خبر داد:

رفع ایرادات طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از رفع ایرادات طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس در نشست امروز این کمیسیون در جهت تامین نظر شورای نگهبان خبر داد.

مجید انصاری در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستورکار امروز(یکشنبه 25مهرماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس اعاده شده از شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده  ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این طرح بعد از تصویب در صحن علنی به شورای نگهبان ارسال شد و در آنجا  ایراداتی را به آن وارد دانستند و مجدد به این کمیسیون ارجاع داده شد، بنابراین در این نشست با حضور مسئولان مربوطه به رفع این ایرادات پرداختیم و در نهایت مجدد این طرح اصلاح شده برای تایید به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: ما به این دلیل که در این طرح آمده است باید استعلامات این افراد از مراجع سه گانه قوه قضاییه، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی اخذ شود از نمایندگان آنها دعوت به عمل آوردیم و بعد از ارائه دیدگاه‌هایشان در مورد این طرح به جمع‌بندی نهایی رسیدیم.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست سخنگوی شورای نگهبان و نمایندگانی از وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی، سازمان اداری و استخدامی کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 329197
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار