خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/03/06 - 17:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
پورحسین:

دکتر لاریجانی در مقابل همه تخریب های مجلس آزادمردانه ایستاد

عضو فراکسیون امید مجلس دهم شورای اسلامی می گوید: با وجود همه ناملایمات و برخی تخریب های مجلس دهم، دکتر لاریجانی در مقابل همه آنها آزادمردانه ایستاد.

شکور پورحسین شقلان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به عملکرد 12 ساله دکتر لاریجانی در سمت ریاست مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به این که طیف های مختلف در مجلس دهم حضور داشتند اعم از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان و معتدل ها که شامل فراکسیون امید و غیره می‌شد، می‌طلبید که رئیس مجلس فردی  باشد که دربرگیرنده همه جریانات سیاسی بوده و  آنها را راهنمایی کند.



نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار درمجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت ایشان در واقع به نوعی در همه جلسات و نحوه مدیریت صحن بسیار خوب بود تا جایی که در ابتدا وقتی نایب‌رئیس می خواست مدیریت کند کمی نگرانی داشتیم، ایشان مدیریت بسیار عالی داشتند.



بیشتر بخوانید:





پورحسین با اشاره به مشی دکتر لاریجانی در تاکید بر نگاه و اهداف رهبری معظم انقلاب،مطرح کرد: دکترلاریجانی در حوزه نظارت و قانونگذاری کارنامه قابل قبولی دارند.



وی افزود:با توجه به شرایط خاص کشور مجلس دهم بسیار خوب  اداره شد.



عضو فراکسیون امید مجلس دهم شورای اسلامی با توجه به این که برخی مجلس دهم را مدام تخریب کرده و اهانت می‌کردند؛ آقای لاریجانی در مقابل همه این ناملایمت آزادمردانه ایستاد.



این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به نگاه عمیق و دقیق لاریجانی در راستای تقویت نظام، تصریح کرد: مجلس دهم با توجه به وظیفه سنگینی که در شرایط کنونی کشور داشت ،اعتقاد دارم که دکتر لاریجانی به خوبی از پس این موانع برآمده و به وظیفه خود عمل کرده است ./



پایان پیام




  • کد خبر : 298242
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار