خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/22 - 09:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عزیزی ضمن محکومیت عادی‌سازی روابط مراکش و اسرائیل:

دومینوی سازش سران برخی کشورهای مرتجع عرب با اسرائیل ادامه دارد

رئیس کمیته امنیت مجلس معتقد است رژیم صهیونیستی برای مشروعیت بخشی به خود و ادامه بقا به هر طنابی چنگ می‌زند اما جریان مقاومت با این تلاش‌ها از پای نمی‌نشیند.

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اقدام ننگین مراکش در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: ادامه روند امضای توافقنامه های صلح و سازش میان برخی کشورهای مرتجع عربی با اسرائیل نشان دهنده دست های پشت پرده و فعال جریانات صهیونیسم است که تلاش دارند به این رژیم مشروعیت ببخشند.



نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: آنچه که مسلم است با توجه به اذعان تمام ملل مسلمان به جعلی بودن رژیم صهیونیستی، این رژیم ناچار است برای ادامه حیات ننگین خود، عادی سازی روابط با برخی کشورها را رقم بزند تا خود را از اتهام جعلی بودن دور کند.



وی افزود: نکته قابل تأکید این است که عادی سازی روابط سران برخی کشورهای عربی با اسرائیل به معنای توافق ملت آنها با این اقدام نبوده بلکه صرفا نشانگر سرسپردگی دولت این کشورها به آمریکا است.











ابراهیم عزیزی


عزیزی ادامه داد: عادی سازی روابط چیزی از جعلی بودن، ظالم بودن وجنایتکار بودن رژیم اسرائیل کم نمی کند و حتی اگر روابط خود با همه کشورها را نیز علنی کند، تاریخ کودک کشی، ظلم و جوخه های ترور آنها را از یاد نخواهد برد.



وی در ادامه با بیان اینکه رژیم قاتل و کودک کش اسرائیل روزی به زباله دان تاریخ خواهد رفت، تأکید کرد: اکنون اسرائیل بی جهت دست و پا می زند تا زنده بماند و حکایت کسی را دارد که به هر طنابی پوسیده ای چنگ می زند تا بقای خود را حفظ کند.



رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به دولت هایی که با اسرائیل ارتباط می گیرند تذکر می دهیم که این اقدام ننگین به نفع آنها نبوده و بهتر است در جهت خواست و اراده ملت خود حرکت کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 309707
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار