خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 14:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
نخعی با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه؛

خلوص نیت بارزترین صفات رئیس‌جمهور شهید ما بود

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: خلوص نیت و دلسوزی یکی از بارزترین صفات رئیس جمهور شهید ما بود، به ویژه آنکه توجه خاصی به مردم مناطق محروم داشتند.

مصطفی نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه وی طی حادثه ناگوار سقوط بالگرد، گفت: باتوجه به شناختی که از آقای رئیسی داشتم معتقدم خلوص نیت و دلسوزی یکی از بارزترین صفات رئیس جمهور شهید ما بود، به ویژه آنکه توجه خاصی به مردم مناطق محروم داشتند، چراکه به محض در جریان قرار گرفتن مشکلات این مناطق نگاه متفاوتی به آن‌ها پیدا و مسائل‌شان را به‌طور ویژه دنبال می‌کردند.  

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید رئیسی انسانی پاک، دین‌دار، خوش‌نیت به معنای واقعی بود نه آنکه بخواهد نقش بازی کند و من شخصا بارها متوجه این خصایص ایشان شده بودم، ضمن آنکه با دارا بودن روحیه انقلابی مدام درحال کار و تلاش بودند و گویی ایشان خستگی‌ناپذیر بودند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی مدام در حال دیدارهای مردمی و سفرهای استانی با هدف کاهش مشکلات مردم بود و در سفرهای استانی خود بحث‌های کارشناسی را بسیار جدی گرفته و به‌دنبال تصمیمات خلق‌الساعه و احساساتی در این سفرها نبودند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378752
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار