خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/10 - 14:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
با صدور پیامی؛

خدابخشی روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با صدور پیامی ضمن سلام و درود به امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع)، روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

به  گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز و سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی میلاد امام حسین(ع) و علمدار با وفای کربلا ابالفضل العباس (ع) را تبریک گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



ضمن تبریک مجدد سال نو، تقارن عید مبعث نبوی در طلیعه سال ۱۳۹۹ و همچنین اعیاد مبارک شعبانیه را به فال نیک گرفته امید آن داریم که به خواست حضرت حق، این اعیاد پربرکت، نویدبخش سالی توأم با سعادت و سلامت باشند.



لازم می دانم میلاد خجسته سفینه النجاه ابا عبدالله الحسین (ع)، علمدار با وفای کربلا ابالفضل العباس (ع) و سید الساجدین زین العابدین (ع) را تبریک و تهنیت عرض نموده، ضمن بزرگداشت روز پاسدار و جانباز،  یاد و خاطره دلاور مردان روزهای سخت ایران اسلامی را گرامی بداریم. آنانی که همواره مخلصانه در خدمت انقلاب و مردمند. از دیروزشان که در جبهه نبرد حق علیه باطل دفاع مقدس جان بر کف نهاده بودند گرفته تا امروزشان که در تمام شرایط دشوار کشور در کنار مردم و حامی آنها هستند چه در آوار زلزله،  چه در دریای سیل و چه اکنون در مقابله با ویروس منحوس کرونا،  همیشه دوشادوش اقشار مختلف مردم در خط مقدم جهادند.



رشادت و مردانگی شان را می ستاییم. یقینا مام وطن به داشتن چنین فرزندانی به خود می بالد.



محمد خدابخشی



نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی./



پایان پیام

  • کد خبر : 296385
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار