خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/15 - 12:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
اولادقباد در تذکر شفاهی:

حذف تعرفه خدمات داروسازان باعث آسیب به بیماران می شود

نماینده مردم تهران در مجلس حذف تعرفه خدمات داروسازان را باعث آسیب به به بیماران دانست و گفت: این موضوع باعث می‌شود داروی ترکیبی در داروخانه‌ها پیدا نشود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، فریده اولادقباد در نشست علنی امروز (دوشنبه 15 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا و آرزوی ریشه‌کن شدن این ویروس در سراسر دنیا و ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت شهید مطهری و روز کارگر گفت: حذف تعرفه خدمات داروسازان در داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها آینده 90 درصد افرادی که در این عرصه خدمت می‌کنند را با چالش روبه‌رو می‌کند.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آسیب ناشی از این تصمیم متوجه مردم است چرا که بعد از اجرا شدن آن، داروی ترکیبی در داروخانه‌ها ساخته نخواهد شد و سرگردانی بیماران را به همراه خواهد داشت.



وی در ادامه با بیان اینکه بیش از 30 سال است داروخانه‌ها بر اساس یک قانون اداره می‌شوند، عنوان کرد: لازم است دیوان عدالت اداری ارائه خدمات به داروسازان را مصداق خدمات درمانی لحاظ کند.



عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان خاطر نشان کرد: همچنین دیوان عدالت اداری باید به موضوع حذف فوق‌العاده جذب فرزندان ایثارگران ورود پیدا کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 297392
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار