خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/14 - 09:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
خدابخشی در پیامی؛

حادثه تروریستی کرمان بار دیگر رذالت و خباثت دشمنان ایران اسلامی را عیان کرد

نماینده شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی درباره شهادت جمعی از زائران مزار شهید سردار سلیمانی در پی حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد خدابخشی، نماینده شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی درباره شهادت جمعی از زائران مزار شهید سردار سلیمانی در پی حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، پیامی صادر کرد.



متن پیام به شرح زیر است.



بسم الله الرّحمن الرّحیم



«حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان که در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بوقوع پیوست و منجر به شهادت رسیدن و مجروح شدن جمع کثیری از هموطنان بی گناهمان گردید، بار دیگر رذالت و خباثت و ناجوانمردی دشمنان ایران اسلامی را عیان نمود و نشان داد که آنها حتی از نام و یاد و خاطره شهید سلیمانی نیز هراسانند.



این مزدوران کوردل و اربابان خبیثشان باید بدانند که سلیمانی دیگر یک نام نیست بلکه یک مکتب است که به فرزندان میهن درس ایستادگی، مقاومت، عزت و اقتدار می دهد. دشمنان با انجام چنین اقدامات سبعانه جز اینکه نفرت و انزجار ملت بزرگ ایران را نسبت به خود بیش از پیش برمی انگیزند سودی نخواهند برد.



اینجانب ضمن ابراز انزجار و محکومیت این جنایت ددمنشانه، به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده های داغدار شهدای این حادثه تسلیت عرض نموده، برای این شهدای مظلوم علو درجات و برای مجروحان سلامتی عاجل مسئلت دارم.»/



پایان پیام

  • کد خبر : 374028
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار