خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/02/04 - 15:54
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
محمودی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب:

جوانان موتور توسعه و تحرک کشور هستند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: این جوانان هستند که می‌توانند موتور توسعه و تحرک یک کشور باشند و احساس می‌کنم که اگر نگاه ویژه حضرت آقا به جوانان را در گام دوم انقلاب برداریم، کشور ایران پیشرفت‌های خود را خواهد کرد و اتفاقات خوبی می‌افتد.

سمیه محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: همیشه مقام معظم رهبری راهکار و راهبرد اصلی برای نقشه راه کشور را تعیین می‌کنند و یکی از کارهایی که ما باید انجام دهیم این است که طبق این نقشه راهی که نشان می‌دهند گام برداریم، چنانچه اینگونه عمل کنیم مسلما اتفاقات بسیار خوبی رقم خواهد خورد.



اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان مهر تایید بر جوان‌گرایی در گام دوم انقلاب است



این جوانان بودند که انقلاب را ایجاد کردند



نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس ادامه داد: به عنوان هیات رئیسه سنی مجلس یکی از موضوعات اصلی که در بیانیه گام دوم انقلاب بر روی آن تاکید و نگاه ویژه‌ای دارم، همان نگاه حضرت آقا به حضور جوانان در عرصه‌های مختلف است؛ اگر نگاهی به 40 سال پیش بندازیم می‌بینیم اکثر مدیرانی که در حال حاضر هستند، زمانی جزء جوانان آن زمان بوده و انقلاب را ایجاد کردند؛ در جنگ تحمیلی نیز اکثر کسانی که در جبهه حق علیه باطل از کشور دفاع می‌کردند، از جوانان بودند.



توجه به توصیه حضرت آقا نسبت به جوانان ، باعث پیشرفت کشور خواهد شد



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بسیاری از شهدا در سنین جوانی شهید شدند، ادامه داد: جوانان هستند که می‌توانند موتور توسعه و تحرک یک کشور باشند، احساس می‌کنم که اگر این نگاه ویژه حضرت آقا در مورد جوانان در گام دوم انقلاب برداشته شود، کشور ایران پیشرفت‌های خود را خواهد کرد و اتفاقات خوبی در کشور می‌افتد.



اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان مهر تایید بر جوان‌گرایی



وی تصریح کرد: یکی از گام‌هایی که مجلس در این راستا برداشته، قانون منع به کار گیری بازنشستگان است که از سوی فراکسیون جوانان تصویب شد و مطمئنا همانطور که در بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان حمایت شده، این قانون نیز می‌تواند مهر تاییدی بر آن باشد. انتظار داریم که این قانون به صورت کامل اجرایی شود.



همفکری می‌تواند باعث توسعه کشور شود



این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: در ابعاد مختلف نیز همین گونه است؛ اگر بخواهیم بعد از 40 سال برنامه‌ریزی‌هایی داشته باشیم این برنامه‌ریزی مسلما اسناد بالا دستی یعنی همان بیانات کارشناسی شده رهبری است و نمایندگان به عنوان قانون‌گذار می‌توانند قوانین خوبی تصویب کرده و دولت به عنوان قوه مجریه، مجری خوبی برای این کار باشد؛ برای اینکه کشور بتواند به اهداف برسد باید همفکری و یکدستگی ایجاد شود تا شاهد اتفاقات خوبی در کشور باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 278806
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار