خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/28 - 19:55
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
کوچکی نژاد:

توافق ابوظبی و تلاویو خوش‌خدمتی انتخاباتی برای ترامپ است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:توافق بین امارات و رژیم کودک کش صهیونیستی صرفا یک شوی تبلیغاتی جهت خوش‌خدمتی به ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

جبار کوچکی نژاد درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت به عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت:برخلاف ادعای واهی و ساده لوحانه مقامات امارات متحده عربی در این توافق ،با توجه به خوی استکباری و غاصبانه رژیم صهیونیستی، عملیات الحاق سرزمین های اشغالی کماکان ادامه خواهد داشت. 



وی افزود: توافق عادی سازی روابط بین امارات متحده‌عربی و رژیم کودک کش صهیونیستی صرفا یک شوی تبلیغاتی جهت خوش‌خدمتی به ارباب خود، ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.



بیشتر بخوانید:





 



نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر قدرت محور مقاومت در منطقه ادامه داد: صهیونیست ها با حمایت آمریکایی ها قصد دارند کرانه باختری را به سرزمین های اشغالی متصل کنند که ادامه طرح شکست خورده معامله قرن است و در همین راستا برخی کشورها نیز از ترس اسرائیل،سکوت کرده اند؛ اما حضور جریان مقاومت در منطقه،تمامی این اقدامات صهیونیست ها را به زوال نزدیک تر می کند.



کوچکی نژاد با اشاره به اشتیاق برخی کشورهای مرتجع منطقه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی،مطرح کرد: این توافق که چیزی جز خیانتی عظیم علیه ملت فلسطین نیست،پیامدهای خطرناکی به همراه دارد به ویژه در شرایطی که رژیم صهیونیستی تجاوزات علیه ملت فلسطین را شدت بخشیده و به دنبال اشغال بخش‌های وسیع‌تری از اراضی فلسطینی است.



عضومجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس با بیان اینکه فرمایشات ارزشمند و راهگشایرهبری معظم انقلاب درباره رژیم صهیونیستی، فصل الخطاب است،تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هم بارها فرمودند؛رژیم صهیونیستی رو به زوال است،توافق عادی سازی روابط میان امارات و اسرائیل غاصب، هیچ کمکی به جلوگیری از فروپاشی، سقوط و نابودی رژیم اشغالگر قدس نمی کند.



عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع معامله قرن و الحاق کرانه باختری به اسرائیل ،ظلم به مردم غزه همه و همه خوش رقصی معدودی از دولت های عربی شکست خورده برای عادی سازی روابط با صهیونیست ها است، اظهار کرد: امروز جریان عبری-آمریکایی-عربی در حمایت از آرمان های اسرائیل ،تلاش می کنند خواسته های آمریکا را تامین کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 303220
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار