خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/15 - 04:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مرادی خبر داد:

تعویض کولرهای پنجره ای پرمصرف مردم هرمزگان با کولر اسپلیت کم مصرف

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس از تعویض کولرهای پنجره ای پرمصرف مردم هرمزگان با کولر اسپلیت کم مصرف خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر و عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح پروژه های صنعت برق هرمزگان حضور یافت.



بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این مراسم گفت: در جلسات متعدد کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نیرو، مشکلات مردم هرمزگان و دلایل نوسانات برق روستایی شناسایی و مقرر شد با توجه به اقلیم خاص هرمزگان و اجبار مردم به استفاده از کولر گازی در بیشتر ایام سال، وزارت نیرو در گام اول نسبت به ارتقای ترانس های شبکه توزیع برق اقدام نماید و در گام بعد از محل اعتبارات وزارت نیرو، کولرهای پنجره ای پرمصرف مردم با کولر اسپلیت کم مصرف تعویض گردد.



وی  افزود: فرزندان ما با کمترین امکانات تحصیل می کنند و در سخت ترین شرایط جذب شرکت ها و ادارات می شوند، لذا امنیت شغلی و تبدیل وضعیت این فرزندان کمترین خواسته مردم از مسئولین امر است.





مرادی همچنین از افزایش ظرفیت تولید برق نیروگاهی در استان خبر داد و گفت: با پیگیری ها، افزایش توان استفاده از سیکل ترکیبی نیروگاه ایسین نهایی شده است و در صورت تامین آب مورد نیاز، آغاز به کار خواهد کرد. 


 


نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس بیان کرد: نیروگاه سیریک بدلیل مشکلات پیمانکار روسی تاکنون با تاخیر مواجه شده است و در آخر پیگیری که از وزارت نیرو داشتم، مسئولین امر قول داده اند در صورتی که ظرف یک هفته آینده پیمانکار روس پای کار نیاید، ساخت نیروگاه به شرکت های داخلی واگذار گردد./


 


پایان پیام




 

  • کد خبر : 305875
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار