خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/29 - 13:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نوروزی:

تعریض، بازسازی و آسفالت ریزی محورهای بهارستان و رباط کریم صورت گیرد

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس گفت: با توجه به اینکه میزان تردد مردم در محور های رباط کریم و بهارستان به سمت تهران و بالعکس بسیار بالا است، باید اقدامات لازم در خصوص تعریض، بازسازی و آسفالت ریزی محورها انجام شود.

حسن نوروزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص وضعیت راه های مواصلاتی جنوب غرب تهران به ویژه رباط کریم و بهارستان گفت: متاسفانه بسیاری از این مسیرها نیازمند بازسازی و آسفالت ریزی مجدد بوده؛ لذا وزارت راه و شهرسازی باید در سریع ترین زمان ممکن، اقدامات لازم را انجام دهد.



نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جاده قدیم تهران - ساوه و آزاد راه تهران - ساوه و برخی از جاده ها در رباط کریم و بهارستان دارای تردد بسیاری است که از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده و متاسفانه میزان تصادفات در برخی از جاده ها بالا بوده و بسیاری از مردم حوزه انتخابیه نسبت به این وضعیت گله مند می باشند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: با توجه به اینکه میزان تردد مردم در محور های رباط کریم و بهارستان به سمت تهران و بالعکس بسیار بالا بوده و در ساعت های پیک ترافیکی، محورهای این شهرستان ها بار ترافیکی شدیدی دارد، باید اقدامات لازم در خصوص تعریض، بازسازی و آسفالت ریزی محورها  انجام شود.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس یادآور شد: با افزایش ضریب ایمنی جاده ها به طور قطع میزان تصادفات جاده ای و ترافیک راه ها کاهش یافته و در میزان مصرف سوخت و زمان صرفه جویی خواهد شد که امید می رود مسئولان وزارت راه و شهرسازی توجه ویژه ای به راه های مواصلاتی جنوب غرب تهران داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 360364
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار