خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/10 - 16:45
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
لطفی خبر داد:

تصویب شور دوم طرح اصلاح ماده(5) قانون بیمه کارگران ساختمانی در کمیسیون اجتماعی مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از تصویب شور دوم طرح اصلاح ماده(5) قانون بیمه کارگران ساختمانی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

حسن لطفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات دستور کار امروز (سه‌شنبه 10 آبان ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در این نشست گزارش کمیته رفاه اجتماعی در خصوص طرح استفساریه ماده 38 قانون تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و جمع‌بندی پیرامون مباحث مطرح شده در خصوص این ماده به کمیته رفاه اجتماعی موکول شد.



نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شور دوم طرح اصلاح ماده(5) قانون بیمه کارگران ساختمانی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسید.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: ادامه بررسی شور دوم طرح مدیریت تعارض منافع از دیگر موضوعاتی بود که در دستورکار نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار داشت.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست نمایندگانی از معاونت حقوقی ریاست جمهوری، سازمان اداری و استخدامی کشور، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 351251
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار