خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/07 - 11:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مطهری خواستار شد:

تسریع در اجرای پروژه بندر خشک و رفع موانع سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس خواستار جهت تسریع در اجرای پروژه بندر خشک و رفع موانع سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان و رییس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در جلسه هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به همراه دکتر محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور(ایدرو) که با محوریت بندر خشک برگزار شد، حضور یافت.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت: در این جلسه که رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان،  مدیرعامل منطقه ویژه،  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و اعضای هیات مدیره نیز حضور داشتند، ضمن بررسی مسائل مرتبط با منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، موانع و مشکلات پروژه بندر خشک گرمسار مطرح و بررسی شده و در مسیر رفع قرار گرفت.



وی افزود: همچنین به منظور تسهیل سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار جلسه ای نیز با حضوربنده و دکتر محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت و  رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور (ایدرو) و سرمایه گذاران برگزار شد و مسائل و مشکلات سرمایه گذاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 334486
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار