خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/14 - 11:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
منادی سفیدان خبر داد

بهره برداری کنارگذر ایلخچی تا پایان سال

نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از به اتمام رسیدن عملیات اجرایی کنارگذر ایلخچی تا پایان سال خبر داد و گفت: این پروژه مهم بار ترافیکی زیادی از منطقه برای اهالی دو استان آذربایجان شرقی و غربی بر‌می‌دارد و از آمار تصادفات می‌کاهد.

علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به پروژه کنارگذر شهر ایلخچی که یکی از پروژه های مهم و حیاتی استان و تبریز به شمار می‌آید، گفت: بسیاری از اهالی شریف آذرشهر و ارومیه در هنگام عبور از این کنارگذر به مشکل ترافیک و حوادث رانندگی برخورد می‌کنند و به همین دلیل بهره برداری هرچه سریع‌تر از این پروژه ضرورت دارد.



نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: طول این پروژه ۸ کیلومتر بوده که ۷۰ درصد پیشرفت داشته است که زیرساخت این پروژه به طول ۶ کیلومتر و آسفالت ریزی آن هم حدودا ۳۰ الی ۴۰ درصد انجام شده است.



منادی تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار از سوی استانداری آذربایجان شرقی و سازمان برنامه و بوجه، این پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.



 رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: طی تماس تلفنی که با آقای منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتم، قول دادند از محل بودجه سفر استانی اعتبار مناسبی در اختیار این پروژه قرار دهند که جای تشکر دارد.



منادی تاکید کرد: امیدواریم تا پایان سال، اهالی شریف آذربایجان شرقی و غربی، تبریز، آذرشهر و روستاهای اطراف و شهرک شهید سلیمی از این جاده بهره‌مند شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370963
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار