خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/23 - 09:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
قربانی:

انصراف نداده ام/ اخلاق در رقابت های انتخاباتی رعایت شود

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم و گرمه در مجلس تاکید کرد که از حضور در انتخابات مجلس یازدهم انصراف نداده است.

علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اعلام شورای نگهبان در زمینه احزار صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم شورای اسلامی، گفت: روز گذشته فرمانداری تایید صلاحیت بنده را از طرف هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس و هیات اجرایی اعلام کرد و در نظر دارم محکم در صحنه کارزار انتخابات حضور پیدا کنم.



عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس ادامه داد: با وجود اینکه صلاحیت بنده تایید شده است اما برخی سایت های خبری و خبرگزاری ها اعلام کرده اند که بنده انصراف داده ام که این موضوع را تکذیب می کنم و محکم در صحنه رقابت هستم.

وی با بیان اینکه حق شکایت قانون از دروغ پردازان را دارد، اظهار داشت: این خبرگزاری ها و سایت های خبری بدون مراجعه به کاندیدا و بررسی صحت و سقم  موضوع اخباری را منتشر کرده اند که باعث لطمه به اعتماد عمومی و اعتماد به رسانه می شود.



این نماینده مجلس تاکید کرد: به هر حال حق بنده برای شکایت از این دروغ پردازی ها محفوظ است و در زمان مناسب موضوع را از مراجع قانونی پیگیری می کنم.



عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیاندداشت: انتخابات عرصه رقابت است اما باید اخلاق و قانون در این کارزار رعایت شود، از این رو از سایت های خبری می خواهم برای انتشار خبری از داوطلبان به خود افراد مراجعه کنند تا باعث لطمه به اعتماد مردم و کاهش سرمایه اجتماعی نشوند./



خبرنگار: مهدیه همت گشای فرد



پایان پیام

  • کد خبر : 293945
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار