خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/04 - 12:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
رفیعی؛

انتظار ما از رئیس جمهور آینده عمل به مصوبه‌های محیط زیستی برنامه هفتم توسعه است

نماینده مردم تهران گفت: عمل به مصوبه‌های محیط زیستی برنامه هفتم توسعه یکی از مهم‌ترین انتظارات حوزه محیط زیست از رئیس جمهور در دولت چهاردهم است.

سمیه رفیعی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تأکید بر لزوم نگاه محیط زیستی در برنامه‌های نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: عمل به مصوبه‌های محیط زیستی برنامه هفتم توسعه یکی از مهم‌ترین انتظارات حوزه محیط زیست از رئیس جمهور در دولت چهاردهم است؛ چراکه ما سعی کردیم بسیاری از خلاءهای موجود در حوزه محیط زیست را در برنامه هفتم توسعه جای دهیم؛ بنابراین عمل به آن که عمل به قانون است، برای ما بسیار مهم است.

رفیعی که تجربه ریاست فراکسیون محیط زیست مجلس پیش را دارد، تأکید کرد: نکته مهم دیگر در این حوزه این است که حوزه محیط زیست در همه ساحت‌های آن برای رئیس جمهور در اولویت باشد؛ به عبارت دیگر نگاه لوکس و فانتزی به محیط زیست نداشته باشد و آن را در اولویت چندم قرار ندهد.

این نماینده مجلس در پایان تأکید کرد: یک اقدام خوب در دولت سیزدهم آغاز شده بود، مبنی بر اینکه همه پروژه‌های دولتی پیوست محیط‌زیستی داشته باشد؛ انتظار ما از دولت چهاردهم این است که حتما این اقدام ادامه داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379985
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار