خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/08 - 14:22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
حسن‌پور مطرح کرد؛

انتخاب وزیر صمت می‌تواند بر اوضاع بازار اقتصادی اثر مثبتی داشته باشد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قطعا انتخاب وزیر صمت برای یکی از مهمترین وزارتخانه‌های کشور که مدت بسیاری بدون مسئول باقی مانده بود، می‌تواند بر اوضاع بازار اقتصادی اثر مثبتی داشته باشد.

شهباز حسن‌پور‌بیگلری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی صمت گفت: قطعا انتخاب وزیر برای یکی از مهمترین وزارتخانه‌های کشور که مدت بسیاری بدون مسئول باقی مانده بود، می‌تواند بر اوضاع بازار اقتصادی اثر مثبتی داشته باشد.



وی ادامه داد: رسانه‌های خارجی و دشمنان نظام با استفاده از تبلیغات منفی تلاش کردند تا میان مجلس و دولت شکاف ایجاد کنند اما امروز نمایندگان بصیر مجلس به دشمنان قسم خورده ملت اعلام کردند، دولت و مجلس به دور از حاشیه‌ها تنها به دنبال خدمت به مردم و حل مشکلات کشور هستند.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن تاکید براینکه امیدوارم انتخاب این وزیر تاثیر مثبتی بر وضعیت بازار داشته باشد، اظهار کرد: تصمیم‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت می‌تواند نقش مهمی در بازار سرمایه داشته و بر صنایع و شرکت‌های حاضر در این بازار تاثیرگذار باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 305534
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار