خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/17 - 09:27
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
شریعتی اندراتی در یادداشتی نوشت؛

انبوه بیکاران و اندوه خانواده ها، رنج و درد سالهای متمادی مردم مازندران است

نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: انبوه بیکاران و اندوه خانواده ها، رنج و درد سالهای متمادی مردم مازندران است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ غلام رضا شریعتی اندراتی نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: مدیران عزیز وزارت خانه ای و سازمان نشین!! سالهای سال، مازندران را به چشم توریستی نگاه کرده آید و عجبا که حجم عظیم پسماند، با بودجه های قطره چکانی شما برای دفع پسماند و مدیریت زباله همخوانی ندارد.



عجیب است که صدای مدیران دولت خود را نمیشنوید و انتظار آنکه دولت پایتخت ، صدای دولت مستقر در استان را باید بشنود و اینها مدیران دلسوز دولت شما هستند که بجای همراهی با هیاهوی سلبریتی ها ، مردم واقعی را شناخته‌اند و سبد سرمایه اجتماعی را در صف مردم گذاشته اند چراکه از برخی سلبریتی های هرهری مذهب ، انتظاری جز نمایش های پارادوکسیکال نیست.



آری ، کار سختی نیست ، نمایش بچه های یوزپلنگ و لشگرکشی های توییتری و هشتک های «سلام پیروز» و «خداحافظ پیروز» و مجازی بازی های که هیچ انباشتی از توسعه ندارد.



آری در نگاه شما و البته زبان کینه‌توزانه و طعنه‌های نیروهای نیابتی شما در برخی از ان‌جی‌او ها و گروه های مجازی، امثال ما را به طعنه، نظامی و سرهنگ خطاب میکنید و بعضی نیز، پاسدار بودن ما را ، بی سواد بودن ما جلوه میدهند. اما خون و شرف ما ، در گرو این مملکت... ابروی ما ، در برابر خون آنهمه شاهد و شهید ، متاع ارزشمندی نیست.



آری امثال ما بیسواد ها، بارها به شما گفته ایم که ؛ توسعه،  روند انباشتی  عقلانیت است نه «روند انباشتی ممانعت» و بخش نامه های مکرر و  «استعلام محوری پیشا‌فعالیت» برای هرگونه پروژه بومگردی محلی و کوچک ، و نهایتا دلسرد نمودن #سرمایه گذاری و سرمایه گذاران در سطح خرد روستایی و کلان شهری.



عجبا عجبا که بنظر می‌رسد ، فرزندان پلنگ و یوزپلنگ ، از فرزندان واقعی این ملت، برای شما عزیز باشد و خیل جوانان بیکار را،  عزیز نمیدانید و «انشالله چنین نباشد» همه دغدغه ما ، احیای عقلانیتی ست که در قربانگاه بوروکراسی عظیم اداری و استعلام محور برخی دستگاه ها ، ذبح شده است و متاسفانه ، گزاره های بنیادین توسعه و تقویت پیشران های توسعه ، در پیشگاه « رفتار و گفتار رومانتیک » سلاخی شده است.



اسمع‌ .... افهم... یا فلان ابن فلان ... مرگ پیش روی همه‌ی ماست و یوم الحساب ، در پیشگاه خدا ، سرنوشت محتوم ماست./



پایان پیام

  • کد خبر : 364545
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار