خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/30 - 13:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نوروزی خبر داد:

امضای تفاهم نامه راه اندازی بخش بخار نیروگاه برق علی آباد

نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: امضای تفاهم نامه راه اندازی بخش بخار نیروگاه برق علی آباد هم انجام گرفت در طول اجرای فاز دوم نیروگاه 700 شغل مستقیم ایجاد خواهد شد و پس از راه اندازی آن علاوه بر یکصد شغل مستقیم دائم در مصرف صدها هزار لیتر گازوئیل صرفه جویی می شود.

رحمت الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده بخش آی سی یو با 8 تخت مجهز و ام آر آی بیمارستان علی آباد کتول به بهره برداری رسید؛ خوشبختانه در این 3 سال اخیر پیشرفت های خدمات بیمارستانی مطلوب بوده است و دولت هم حمایت های لازم را داشته است.



وی افزود: همچنین برای استقرار پزشکان متخصص در بیمارستان شهرستان با مسئولان وزارت بهداشت رایزنی شد تا این موضوع برطرف شود که مسئولان وزارت بهداشت قول مساعد دادند در اسرع وقت این موضوع بررسی و برطرف می شود.



نماینده مردم علی آباد در مجلس بیان کرد: در موضوع ورزش نیز تلاش های مستمری برای رفع مشکلات در این حوزه صورت پذیرفته است و اخیرا هم وزیر ورزش به حوزه انتخابیه سفری داشتند و در این سفر در جریان کم و کاستی ها قرار گرفتند تا درصدد رفع آنها برآیند.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: امضای تفاهم نامه راه اندازی بخش بخار نیروگاه برق علی آباد هم انجام گرفت در طول اجرای فاز دوم نیروگاه 700 شغل مستقیم ایجاد خواهد شد و پس از راه اندازی آن علاوه بر یکصد شغل مستقیم دائم در مصرف صدها هزار لیتر گازوئیل صرفه جویی می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 374897
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار