خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/23 - 12:42
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
قادری مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت واحد‌های صنعتی استان برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان فارس

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: باید از ظرفیت بالای مجتمع های صنعتی بزرگ واقع در استان فارس برای کمک و همیاری به بخش های بهداشت و درمان استفاده شود تا ورود جدی در این رابطه داشته باشند و در این راستا نیز نیازهای مردم در این حوزه برطرف شود.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،در تشریح نشست با معاونین دانشگاه علوم پزشکی و مشاور استاندار فارس گفت: در روزهای اخیر نشستی با مسئولان داشنگاه علوم پزشکی استان برگزار شد که در این نشست پیرامون حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.



وی افزود: باید از ظرفیت بالای مجتمع های صنعتی بزرگ واقع در استان فارس برای کمک و همیاری به بخش های بهداشت و درمان استفاده شود تا ورود جدی در این رابطه داشته باشند و در این راستا نیز نیازهای مردم در این حوزه برطرف شود.



نماینده مردم شیراز در مجلس در خصوص وضعیت درمان، مسائل و مشکلات و راهکارها جهت بهبود شرایط عنوان کرد: باید از ظرفیت قانونی مولد سازی در حوزه بهداشت و درمان استفاده  شود و همچنین از پرسنل علوم پزشکی و درمان در خصوص وضعیت معیشتی حمایت گردد. امیدواریم از همه پتانسل های مختلف برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان استان بهره برد./



پایان پیام 

  • کد خبر : 374534
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار