خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/28 - 14:57
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
لطفی:

استفاده از ظرفیت فضای مجازی می تواند تاثیر برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس را داشته باشد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می گوید: فلسطین زنده است و به مدد مقاومت و  فرزندان غیور فلسطینی به مقصود خود خواهد رسید.

حسن لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر لزوم بزرگداشت روز جهانی قدس گفت: امروز برخی کشورهای مرتجع منطقه برای  عادی سازی روابط خود با رژیم کودککش صهیونیستی تلاش می کنند.



نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکایی ها می‌خواهند تا سیطره صهیونیست‌ها بر سرزمین‌های اشغالی را قانونمند کنند و حکام سرسپرده کشورهای منطقه نیز به با آنها همراهی می‌کنند، صهیونیست ها فکر می کنند با حمایت ترامپ و لابی صهیونیستی می توانند کرانه باختری، را به سرزمین های اشغالی ملحق کنند اما باید  بدانند که علائم خروج نیروهای آمریکایی و همپیمانانشان از منطقه شروع شده است.



وی با اشاره به ژست برخی کشورها در دفاع از حقوق بشر ادامه داد: اروپا و آمریکا دیگر قادر نیستند،سیاست‌های به اصطلاح صلح و حقوق بشری خود را به رخ دیگر کشورها بکشند،چراکه مردم دنیا به این باور رسیده اند که حقوق بشر ،صلح ، آزادی ، دموکراسی و شعارهایی از این دست تنها  ابزاری برای غارت و چپاولگری هستند.



 











حسن لطفی


بیشتر بخوانید:





 



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح موضوع "معامله قرن"، مطرح کرد: طرح یکجانبه و صهیونیستی "معامله قرن" اقدامی بی اثر است که نتیجه  آن را در وحدت بیشتر مردم مسلمان و گروه‌های سیاسی می توان مشاهده کرد.



وی با بیان اینکه طرح موضوع معامله قرن نباید مورد اعتنا قرار گیرد، تصریح کرد: گروه های وابسته به آمریکا و  شورای امنیت سازمان ملل هرگزی گامی برای ملت فلسطین برنداشته و نمی دارند و تنها راه پیروزی مقاومت است. 



امنتخب مردم رزن در مجلس یازدهم شورای اسلامی تاکید کرد: به مدد الهی فلسطین آزاد خواهد شد و فلسطینی ها بزودی به سرزمین مادری  خود باز خواهند گشت،چرا که فلسطین زنده است و به مدد مقاومت و  فرزندان غیور فلسطینی به مقصود خود خواهد رسید.



عضو گروه دوستی پارلمانی سوریه،لبنان و فلسطین با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های روز قدس بسیار مهم است، تصریح کرد: برگزاری گسترده برنامه‌های روز قدس تجلی پایداری مسلمین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، تا دستیابی به آزادی کامل قدس شریف است. همه مردم آماده هستند تا از آرمان‌های امام (ره)و نظامی که ده‌ها هزار شهید برای حفظ و نگهداری اش تقدیم شده است،دفاع کنند.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی و ظرفیت های آن یکی از بهترین راه هایی است که می تواند تاثیر برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس را داشته باشد، تصریح کرد: امت اسلام و انسان‌های آزاده، با لبیک به ندای جهانی بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین، از جبهه استکبار و در رأس آن غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس، اعلام برائت خواهند کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 297910
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار