خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/01 - 11:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آذری مطرح کرد:

اخذ امکانات برای بیمارستان های قوچان و فاروج

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: برای اخذ امکانات و تجهیزات بیمارستانی نیز با مسئولان وزارت بهداشت دیدار و گفت و گوهایی داشتم که در این نشست ها نیز توانستیم امکاناتی را برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه دریافت کنیم.

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با تلاش های انجام شده در این 3 سال اخیر دانشگاه فرهنگیان قوچان تثبیت شد و این اقدام ارزشمندی است که برای حوزه انتخابیه می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.



وی افزود: همچنین تلاش هایی نیز برای ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی قوچان صورت گرفته که امیدواریم این مهم به سرانجام برسد و به نحوی باشد که تاثیرات خود را در توسعه منطقه بگذارد؛ بالاخره ما یک شهری مرزی هستیم و این اتفاق می تواند به لحاظ اقتصادی برای منطقه مان مطلوب و اثرگذار باشد.



نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس عنوان کرد: برای رفع مشکل آنتن دهی در برخی از روستاها نیز نشست هایی با مسئولان مربوطه داشتم که به لطف خداوند پس از پسگیری های مسمتر مشکل آنتن دهی چندین روستای حوزه انتخابیه برطرف شده است و امیدوار هستم با تلاش هایی که انجام می شود شاهد رفع مشکل مابقی روستاهای حوزه انتخابیه شویم.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برای اخذ امکانات و تجهیزات بیمارستانی نیز با مسئولان وزارت بهداشت دیدار و گفت و گوهایی داشتم که در این نشست ها نیز توانستیم امکاناتی را برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه دریافت کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 371966
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار