خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/22 - 11:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
بخشایش اردستانی مطرح کرد

آمادگی دولت چهاردهم جهت دریافت پالس مثبت برای آغاز مذاکره

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به رویکرد رئیس جمهور منتخب کشورمان، گفت: انتخاب آقای پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب مورد توجه کشورهای خارجی قرار گرفته و هم اکنون امیدواریم خارجی‌ها نیز در خصوص انجام مذاکرات پالس مثبت بدهند.

احمد بخشایش اردستانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره بایدها و نبایدهای دولت چهاردهم در حوزه سیاست خارجی، گفت: سیاست های کلی مقام معظم رهبری در حوزه داخلی و خارجی مشخص است از این رو خط و خطوط راه معلوم است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: ارتباط با همسایگان، تقویت جبهه مقاومت، ارتباط با دنیای خارج و همچنین مذاکره با آمریکا از مهم ترین نکاتی است که دولت چهاردهم می تواند آنها را پیگیری کند.

وی افزود: صحبت هایی که آقای پزشکیان در زمان تبلیغات داشت باعث شد مردم به او رأی دهند و انتخاب او به عنوان رئیس جمهور منتخب، مورد توجه کشورهای دیگر قرار گرفت از این رو امیدواریم خارجی ها هم برای مذاکره اعلام آمادگی کنند و در این خصوص پالس مثبت بدهند.

بخشایش اردستانی در ادامه با بیان اینکه قوه مجریه باید بلافاصله بعد از برگزاری مراسم های تشریفاتی آغاز به کار دولت چهاردهم، فعالیت خود را شروع کند، اظهار داشت: در این مدت، رئیس جمهور مشاورانی برای خود بر می گزیند تا بتواند نقشه راه آینده را تبیین و افرادی که قرار است با او همکاری کنند را انتخاب کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تا آن زمان رئیس جمهور مذاکرات خود را با قوای مختلف آغاز می کند و با مشورت با مشاوران و حتی نمایندگان مجلس اقدام به انتخاب اعضای کابینه خود می کند که امیدواریم همانطور که خود چهره جدیدی در عرصه ریاست جمهوری است، افراد جدیدی را هم برای کابینه خود برگزیند و از انتخاب افرادی که امتحان خود را در گذشته پس داده اند، بپرهیزد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380391
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری