خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/19 - 13:44
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها,اجتماعی
شاکری با اشاره به حصار کشی در بوستان لاله؛

در خصوص احداث فرهنگسرا در بوستان لاله هنوز تصمیمات نهایی اتخاذ نشده است

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساخت فرهنگسرا از پروژه‌های پیشنهادی حصار کشی بوستان لاله است، گفت: با توجه به نشست‌ها و جلساتی که شهرداری و شورای شهر در خصوص احداث فرهنگسرا در پارک لاله داشتند هنوز تصمیمات نهایی اتخاذ نشده است.

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به انتشار تصاویری از سوی برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی که نشان می‌دهد قطعه‌ای از بوستان لاله به مساحت بیش از سه هزار متر مربع حصارکشی شده، گفت: طی گفت‌وگوهای بنده در این خصوص، قرار است فرهنگسرایی برای مردم ساخته شود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه ساخت فرهنگسرا در محدوده مشخص شده بوستان لاله در دست بررسی است، افزود: با توجه به نشست‌ها و جلساتی که شهرداری و شورای شهر در خصوص احداث فرهنگسرا در این بوستان داشتند هنوز تصمیمات نهایی اتخاذ نشده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مورد انتقاد از قطع درختان بوستان لاله در اجرای طرح مذکور، اظهار داشت: طرح ساخت فرهنگسرا در حد پیشنهاد است، اگر اجرای طرح مذکور قطعی شود بی تردید باید به گونه‌ای انجام پذیرد که آسیبی به محیط زیست و درختان منطقه مذکور وارد نشود./

پایان پیام

  • کد خبر : 378147
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار