خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/10 - 14:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
در حاشیه اهدای خون نمایندگان مجلس مطرح شد؛

آزادی‌خواه: اهدای خون موجب تضمین سلامت و نجات جان انسان‌ها می شود/ برات: مشارکت تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس در امر خداپسندانه اهدای خون

نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز اقدام به اهدای خون کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ پایگاه سیار سازمان انتقال خون از روز ( یکشنبه، 9 اردیبهشت ماه) در کریدور صحن علنی مجلس مستقر شده و جمعی از نمایندگان و کارکنان اقدام به اهدای خون کردند.

احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس اهدای خون را وظیفه ای انسانی و مردمی دانست و گفت: ضمن احترام به حفظ سنت ها و طب سنتی بهتر است مردم به جای حجامت به اهدای خون روی بیاورند زیرا با این اقدام سلامت شان تضمین شده و جان انسانی را هم می توانند نجات دهند.

وی افزود: در مواردی یکی از بستگان در دو مرحله نیاز به خون داشته بنابراین احساس خانواده بیماری که نیاز به خون با گروه خونی مشخص داشته باشد را به خوبی درک می کنم.

جواد برات رئیس اداره کل بهداشت مجلس شورای اسلامی هم در ادامه در مورد این اقدام مجلس، گفت: نمایندگان مجلس در مقاطع مختلف از ما خواستند شرایطی را در مجلس برای اهدای خون فراهم کنیم و ما هم خواسته آنها را اجابت واز تیم سیار سازمان انتقال خون دعوت به حضور در مجلس کردیم و آنها تاکید داشتند که همیشه استقبال خوبی از اهدای خون در مجلس می شود.

وی ادامه داد: تصور ما این بود که تعداد معدودی از نمایندگان اقدام به اهدای خون کنند اما تعداد قابل توجهی استقبال کردند و این اقدام نمایندگان نشانه نوع دوستی آنان در این امر خداپسندانه است.

برات افزود: در این رابطه همکاری خوب سازمان انتقال خون هم جای تقدیر و تشکر دارد./

 

پایان پیام

  • کد خبر : 377810
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار