خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/28 - 12:17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
نماینده مردم تفت و میبد:

کیفیت خدمات هلال احمر در کشور عراق مطلوب است

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: افزایش تعداد درمانگاه ها، حضور نیروی متخصص کادر درمان باعث ارائه کیفیت خدمات هلال احمر به زائرین در عراق شده است.

سیدجلیل میرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به بازدید خود از درمانگاه‌های هلال احمر در نجف، بیان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در خارج از کشور به عهده جمعیت هلال احمر است.



نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش کیفی و کمی خدمات جمعیت هلال احمر در اربعین 1401 در کشور عراق افزود: افزایش تعداد درمانگاه ها، حضور نیروی متخصص کادر درمان باعث ارائه کیفیت خدمات به زائران شده است.



وی به خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی هلال احمر به صورت رایگان در کشور عراق اشاره کرد و گفت: امسال ارائه خدمات شبانه روزی، توزیع دارو، انتقال و اعزام بیماران به مراکز درمانی و همچنین نقطه صفر مرزی با سرعت بسیار خوبی انجام شده است.



نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در حوزه های مختلف بهداشت و درمان، امدادونجات، پشتیبانی، خدمات الکترونیکی و... مطلوب عمل کرده است و امیدواریم در سال های آتی شاهد خدمات با کیفیت و گسترده تر باشیم./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 349171
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار