خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/09 - 16:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
عسکری:

پیگیری موضوع آتش‌سوزی جنگل‌ها از سرپرست ریاست جمهوری/ دستگاه‌ها باید به وظایف قانونی خود برای اطفای حریق عمل کنند

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس دوازدهم با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع و جدی با عاملان آتش‌سوزی جنگل‎ها، گفت: طی تماسی با محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری این موضوع را پیگیری و خواستار اتخاذ تدابیر ویژه برای مقابله با این معضل شدم.

محمدجواد عسکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با ابراز تاسف از اینکه به دلیل گرمی هوا، وزش باد و عوامل انسانی و بی احتیاطی ها، طی هفته های اخیر شاهد آتش سوزی جنگل های کشور از جمله زاگرس هستیم، گفت: در این رابطه طی تماسی با محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری این موضوع را مطرح و خواستار اتخاذ تدابیر ویژه برای مقابله با این معضل شدم.

وی افزود: البته به محض تشکیل و برگزاری نشست کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست به این موضوع ورود و بازدید میدانی را خواهیم داشت و از نزدیک موضوع را دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه خطای انسانی، دلیل عمده آتش سوزی ها است بنابراین ضروری است برخورد جدی و قاطع با عاملان آتش سوزی ها در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس دوازدهم یادآور شد: همه دستگاه ها بر اساس قانون مکلف هستند از ظرفیت هواپیمای آب پاش ایلوشن برای اطفای حریق جنگل ها استفاده و به وظایف قانونی خود عمل کنند؛ می طلبد مسئولان به مناطق و استان هایی که با کمبود امکانات و تجهیزات اطفای حریق مواجه هستند توجه ویژه داشته باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380054
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار