خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/24 - 09:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
رحمانی در تشریح نشست فراکسیون زنان با زنان فعال اقتصادی استان خوزستان:

پیگیری مشکلات زنان فعال اقتصادی خوزستان توسط فراکسیون زنان مجلس

عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس از نشست با زنان فعال اقتصادی استان خوزستان به منظور بررسی مشکلات آنها خبر داد.

فاطمه رحمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات نشست اعضای فراکسیون زنان مجلس با زنان فعال حوزه اقتصادی استان خوزستان گفت: در این نشست مسائل مختلف زنان فعال حوزه اقتصادی اعم از بیمه اجتماعی، بحث مالیات برای کسب و کارهای خرد و خانگی، تضامین مربوط به تسهیلات اشتغالزایی و عدم حمایت از تولیدکنندگان این استان مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم ادامه داد: آنها درخواست کردند تا مشکلاتشان را از طریق قانونگذاری و تسهیل روند اجرای قوانین مصوب شده در این حوزه رفع کنیم.



وی تصریح کرد: سختگیری در صدور مجوزها از دیگر مشکلات این فعالان حوزه اقتصادی بود که مانع از انجام فعالیت اثرگذار اقتصادی توسط بانوان می شود، هر چند با همت زنان فعال در حوزه اقتصادی این منطقه در جهت رفع موانع، توانسته اند فعالیت های موثری در این حوزه انجام دهند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: مالیات و مقررات دست و پاگیر و قوانین تفسیرپذیر از دیگر مشکلاتی بود که بانوان فعال در حوزه اقتصادی استان خوزستان مطرح کرده و درخواست کردند مجلس از طریق قانونگذاری و نظارت به آنها کمک کند.



عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته برخی از این مطالبات در طرح تسهیل صدور مجوزها آمده است که ان شالله به زودی به قانون تبدیل می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 335635
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار