خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/12 - 10:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی

پیام تسلیت شهریاری در پی ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در پیامی ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛  متن پیام تسلیت حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است



بسم الله الرحمن الرحیم

 إذا مات الْعالم ثلم فی الْإسْلام ثلْمةٌ لا یسدّها شیْءٌ إلى یوْم الْقیامة.



قلب تپنده مرجعی بیدار و مدافع غیور حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و زبان گویای دفاع از حق واحکام الهی و خادم دلباخته آستان ملائک پاسبان حضرت ولی الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء ، زعیم حوزه های علمیه، حضرت آیت الله العظمی لطف اله صافی گلپایگانی قدس سره الشریف از حرکت باز ایستاد و روح بلند و بی قرارش که مشتاق لقای پروردگار بود ، به ملکوت اعلی پیوست.



کارنامه پرافتخار این مرجع عالیقدر، سراسر از  خیرخواهی برای کیان اسلام و تشیّع و دلسوزی برای همه بندگان خدا و نیازمندان و محرومان بود.



عنایات و الطاف و دعاهای خالصانه ایشان همواره در ملاقات و دیدارها با مدیران مجمع خیرین سلامت کشور و خیرین ارجمند در حوزه سلامت بدرقه راه و زاد توشه دنیوی و اخروی همگان خواهد بود.



ارتحال ملکوتی آن فقیه بصیر را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و حوزه های مبارکه علمیه و مردم شریف ایران و دوستداران مرجعیت در همه نقاط جهان و خصوصا بیت مکرم ایشان عرض نموده و  همجواری با ائمه معصومین را از خداوند متعال برای آن مرحوم مسالت می نمایم.

دکتر حسینعلی شهریاری 

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور. /



خبرنگار؛مریم ابوفاضلی

 



پایان پیام

  • کد خبر : 336690
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار