خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/08 - 15:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
رفیعی مطرح کرد؛

وضعیت اقتصادی و معیشت مردم در صدر اولویت‌های مجلس دوازدهم

سمیه رفیعی با تأکید بر اینکه وضعیت اقتصادی و معیشت مردم باید از مهم‌ترین اولویت‌های مجلس دوازدهم باشد، تصریح کرد: در تحقق این هدف و اولویت هم همه نماینده‌ها فارغ از اینکه پشتوانه حزبی و سیاسی آن‌ها چه هست، باید کمک کنند و همه یک اتفاق نظر موثر راجع به این مسئله داشته باشند.

سمیه رفیعی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه انرژی و انگیزه خوبی بین منتخبین دوازدهمین دوره مجلس می‌بینم، عنوان کرد: این انرژی ما را امیدوار می‌کند که نمایندگان مجلس جدید به کمک بیایند تا وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بهتر شود.

این نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه وضعیت اقتصادی و معیشت مردم باید از مهم‌ترین اولویت‌های مجلس دوازدهم باشد، تصریح کرد: در تحقق این هدف و اولویت هم همه نماینده‌ها فارغ از اینکه پشتوانه حزبی و سیاسی آن‌ها چه هست، باید کمک کنند و همه یک اتفاق نظر موثر راجع به این مسئله داشته باشند.

رفیعی کمک به برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش روی ریاست جمهوری را یکی دیگر از اولویت‌های مجلس دوازدهم در آغازین روزهای فعالیت آن خواند و افزود: همه باید پای کار بیایم تا کشور این انتخابات را هرچه باشکوه‌تر و با حضور حداکثری مردم دایر و برگزار کند.

این نماینده مجلس که درمجلس یازدهم ریاست فراکسیون محیط زیست مجلس را برعهده داشته، تصریح کرد: با توجه به بحران‌های محیط زیستی که کشور با آن روبه‌رو است، فکر می‌کنم یکی از اولویت‌های کاری مجلس دوازدهم هم باید حتماً تمرکز روی مباحث حوزه محیط زیست باشد./

پایان پیام   

  • کد خبر : 379077
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار