خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/20 - 10:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
نوروزی:

هدفم از اظهارنظر در مورد هواپیمای اوکراینی تنها دفاع از سازمان قضایی نیروهای مسلح بود

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با طرح این سوال که آیا دفاع از سازمان قضایی نیروهای مسلح تشویش اذهان عمومی است، گفت: هدفم از بیان اظهارت مطرح شده در مورد هواپیمای اوکراینی تنها دفاع از سازمان قضایی نیروهای مسلح بود.

حسن نوروزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات اخیر بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، گفت: ایشان در اظهاراتی مطرح کرد که از اینجانب به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اعلام جرم کرده است.



 سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، افزود: خبرنگاری که اظهارات من را تحریف و تفسیر کرد سوال کرد که چرا سازمان قضایی نیروهای مسلح فردی که در مورد شلیک به هواپیمای اوکراینی بازداشت و دستگیر کرده را محاکمه نمی کند و من هم در پاسخ از سازمان دفاع کردم؛ آیا دلسوزی و دفاع از سازمان تشویش اذهان عمومی است؟



وی ادامه داد: من گفتم هواپیمای سرنگون شده از قبل در اسرائیل بوده و اگر نبوده ثابت کنند اما من معتقد هستم که بوده و همه خبرگزاری ها هم آن را اعلام کردند.



 نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس دهم ادامه داد: جای تعجب است که می خواهند از یک دوستدار نظام و قوه قضائیه شکایت کنند اما اگر  شکایت مرهمی برای ایشان محسوب می شود شکایت کنند.



نوروزی یادآور شد: ایشان به دادگاه عادل شکایت می کند و دادگاه عادل هم عادلانه موضوع را بررسی می‌کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 296629
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار