خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/03 - 09:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
روح الامینی در پیامی:

نه دهه زندگی پر برکت عباس شیبانی عمل بر اساس وظیفه و تکلیف شرعی به دور از شعار زدگی و دنیاطلبی بود

رئیس کمیته دارو و غذای کمیسیون بهداشت مجلس در پیامی بیان کرد که نه دهه زندگی پر برکت عباس شیبانی در زمان دانشجویی، مبارزه با رژیم ستمشاهی، انقلاب و ادوار مختلف پس از آن نمایان گر عمل بر اساس وظیفه و تکلیف شرعی به دور از شعار زدگی و دنیاطلبی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ؛ متن پیام تسلیت عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پی درگذشت عباس شیبانی به شرح زیر است:



انا‌لله وانا الیه راجعون



درگذشت پزشک متعهد و مجاهد خستگی ناپذیر دکتر عباس شیبانی را به احاد ملت شریف ایران خصوصا جامعه پزشکی تسلیت عرض می نمایم.



زندگی دکتر شیبانی به دلیل بناشدن بر اساس اصول اسلام ناب محمدی واجد سیری مستقیم و الگویی روشن و شفاف برای خواص اهل بصیرت و سیاستمندران مهین عزیزمان به یادگار خواهد ماند.



 نه دهه زندگی پر برکت ایشان چه در زمان دانشجویی و مبارزه با رژیم ستمشاهی و چه در زمان انقلاب و ادوار مختلف پس از آن نمایانگر عمل بر اساس وظیفه و تکلیف شرعی به دور از شعار زدگی و دنیاطلبی بود.



یادگار تاسیس هیات امناء صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در وزارت بهداشت، درمان و آمورش پزشکی نیز یکی از یادگارهای این پزشک متعهد است که از ثمرات ارزشمند آن بهره مندی طیف وسیعی از بیماران و کودکان نیازمند به عمل حلزون گوش  وسایر وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز آن است.



درگذشت این پزشک متعهد را به خانواده محترم ایشان و به عموم مردم ایران و نیز جامعه خدوم پزشکی کشور تسلیت عرض می نمایم و برای ایشان علو درجات و رحمت و غفران الهی مسئلت می نمایم./



پایان پیام

  • کد خبر : 354061
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار