خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/30 - 12:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
یزدی خواه:

نشست پیگیری رفع موانع حقوقی واگذاری بیمارستان الهام به دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

عضو مجمع نمایندگان استان تهران از برگزاری نشست پیگیری رفع موانع حقوقی واگذاری بیمارستان الهام به دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور مسئولان امر خبر داد.

سیدعلی یزدی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از برگزاری پنجمین جلسه پیگیری تکمیل و راه اندازی بیمارستان نیمه کاره خیرساز الهام در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.



نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته این نشست با حضور اسماعیلی مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت، هاشمی خیر بیمارستان الهام، حیدری مدیرکل مجمع خیرین سلامت کل کشور وزارت بهداشت، مهدی زاده معاون مدیرکل حقوقی وزارت بهداشت و ساحلی مدیر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با موضوع پیگیری رفع موانع حقوقی واگذاری بیمارستان خیرساز الهام به دانشگاه تهران برگزار شد.



این نماینده مردم با اشاره به بازدید قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از این بیمارستان و پیشنهاد تأسیس بیمارستان سینا ۲ در این منطقه، عنوان کرد: با توجه به انجام تعهدات خیر محترم و توافقنامه با دانشگاه علوم پزشکی می بایست موانع موجود حل و با مشارکت دولت و استفاده از ظرفیت خیرین تکمیل شود.



وی تصریح کرد: در پایان مقرر شد ظرف یک ماه آینده کلیه مراحل واگذاری این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام و سایر اقدامات با عنوان بیمارستان سینا ۲ و توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران در دستور کار قرار گیرد. /



پایان پیام

  • کد خبر : 354038
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار