خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/02 - 14:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
اسحاقی:

نشست ویژه کمیسیون بهداشت با میدری برای بررسی ابعاد حادثه طبس و وضعیت خدمات‌رسانی به مصدومان برگزار می‌شود

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: نشست ویژه کمیسیون با وزیر کار به منظور بررسی ابعاد حادثه انفجار معدن طبس و وضعیت خدمات‌رسانی به مصدومان سه شنبه برگزار می شود.

سلمان اسحاقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه انفجار معدن طبس از نشست ویژه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با حضور احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: فردا ( سه شنبه، 3 مهرماه )نشست ویژه ای با حضور وزیر کار در کمیسیون برگزار می شود و گزارش سفر و بازدید میدانی میدری از معدن را ارائه خواهد کرد.

وی افزود: همچنین میدری برنامه های خود برای حمایت از کارگران و جلوگیری و پیشگیری از چنین حوادث و به خطر افتادن جان کارگران زحمت کشمان را تشریح کند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس دوازدهم ادامه داد: کمیسیون تاکید دارد که اگر قانون اجازه دهد کارگران معادن به ازای هر یک سال کارکرد و پرداخت حق بیمه دو سال حق بیمه دریافت کنند؛ در حال حاضر به ازای هر یک سال یک و سال نیم حق بیمه دریافت می کنند و ما این موضوع را با وزیر کار مطرح خواهیم کرد.

اسحاقی یادآور شد: البته وزیر گزارشی از برنامه های سال جاری وزارت کار و همچنین مباحث مربوط به لایحه بودجه 1404 و قانون برنامه هفتم ارائه خواهد کرد در این رابطه معاون اول رئیس جمهور دستور تدوین آیین نامه های اجرایی قانون هفتم توسعه را صادر کرد./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 383812
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار