خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/14 - 14:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
حاتمی:

نشست بررسی مصوبات سفر اعضای کمیسیون اجتماعی به آذربایجان شرقی هفته آینده برگزار می‌شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از بررسی مصوبات سفر اعضای این کمیسیون به استان آذربایجان شرقی در نشست هفته آینده کمیسیون خبر داد.

حسین حاتمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشستی که به دستور رییس کمیسیون اجتماعی مجلس برای پیگیری مصوبات سفر به آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد، گفت: اولین نشست به منظور بررسی این مصوبات هفته آینده در کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار خواهد شد و در آن موضوع آمایش سرزمینی سرمایه‌گذاری، زیرساخت‌های اداری سازمان تامین اجتماعی و اورژانس اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.



نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس، ادامه داد: قرار است مصوبات این سفر در دو بخش موضوعات مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بخش دوم نیز که به موضوعات مرتبط به سایر وزارتخانه‌ها برمی گردد، مورد بررسی قرار گیرند.



وی تصریح کرد: این نشست‌ها با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله مدیرعامل شستا، صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ‌های کارآفرین و مسئولان سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه برگزار خواهند شد.



حاتمی بیان کرد: اولین نشست برای پیگیری این مصوبات با حضور مسئولان مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد که در آن به احصاء نیازمندی‌های این استان و تصمیم‌‎گیری در حوزه سرمایه گذاری و زیرساخت‌های اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی با اولویت شهرستان‌های کلیبر، خدآفرین، هوراند، چاراویماق و هشترود خواهیم پرداخت.  



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: قرار شده است موضوعاتی که به سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها مرتبط است نیز در نشست‌های دیگری بررسی شوند کما اینکه قرار شد پیرامون بررسی موضوع آب شرب این شهرها از مدیرعامل سازمان آبفای کشور برای حضور در کمیسیون دعوت به عمل آید، همچنین موضوع مربوط به جاده‌ها و راه‌ها هم در نشستی با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی بررسی خواهد شد.



عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در هفته‌های آینده نیز نشستی به منظور جمع‌بندی پیرامون موضوعاتی که در این نشست‌ها مطرح می‌شود، برگزار خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 353198
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار