خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/17 - 15:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
قاسم پور:

موافقت رهبری با عفو محکومان حوادث اخیر نشان از همدلی حاکمیت با جامعه دارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات متهمان و محکومان حوادث اخیر نشان از رویکرد مقتدرانه و درک و همدلی حاکمیت با جامعه دارد.

فاطمه قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، درباره موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر گفت: این عفو گسترده که هم شامل متهمان و هم شامل محکومان می‌شود بسیار مبارک است و پیام همدلی دارد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در جریان‌های اخیر به ویژه نوجوانان و جوانانی که تحولات هویتی و سبک زندگی قابل توجهی با نسل‌های پیشین خود دارند و شاید کمتر توسط آن نسل‌ها درک می‌شوند و در سیاست‌گذاری‌های فرهنگی و اجتماعی دیده می‌شوند، تحت تاثیر فضای مجازی و به علت هیجانات دوران جوانی دست به اقداماتی زدند. رویکرد مبتنی بر درک این تحولات و اقتضائات بسیار حائز اهمیت است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: جنگ ترکیبی و رسانه‌ای موجب شد برخی از این افراد دست به اقدامات خلاف قانون بزنند و خسارت‌های فراوانی برای جامعه به بار آوردند.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات متهمان و محکومان حوادث اخیر نشان از رویکرد مقتدرانه و درک و همدلی حاکمیت با جامعه دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 356795
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار