خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 17:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
عضو کمیسیون عمران مجلس در واکنش به هجمه رسانه دولت علیه مرکز پژوهش‌های مجلس:

مرکز پژوهش‌ها مرکز مستقل فکری با تکیه بر مستندات و ارائه اطلاعات رسمی است

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: مرکز پژوهش های مجلس در چهار سال گذشته و به ویژه از زمانی که آقای نگاهداری ریاست این مرکز را به عهده گرفته، مسیر رو به رشدی را طی کرده و پژوهش های آن نه تنها برای مجلس بلکه برای همه مردم کاربرد دارد.

اقبال شاکری، نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به گزارش های غیرحرفه ای رسانه های دولت علیه مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: معتقدم مرکز پژوهش های مجلس در سال‌های اخیر به ویژه از زمانی که آقای بابک نگاهداری ریاست این مرکز را به عهده گرفته، مسیر رو به رشدی را طی کرده است.

وی افزود: این مرکز تلاش کرده با کمیسیون های مجلس ارتباط مرتب و منظمی را داشته باشد تا نظرات کارشناسی خود را در اختیار نمایندگان قرار دهد.

شاکری ادامه داد: از سوی دیگر مرکز تلاش کرده با تولید محتوای رسانه ای در قالب های فایل صوتی، خلاصه مدیریتی، کتابچه های تحلیلی و خلاصه جدولی، نظر خود را به بهترین شکل ممکن به دست نمایندگان برساند.

وی با بیان اینکه مرکز پژوهش ها تلاش کرده تا جایی که می تواند به بهترین نحو ارتباط خود را با مجلس برقرار کند، توضیح داد: این مرکز به عنوان مرکز فکری مستقل، با تکیه بر مستندات و ارائه اطلاعات رسمی، جمع بندی نظرات کارشناسی خود را به سمع و نظر نمایندگان می رساند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظر پژوهشگران مرکز پژوهش ها ممکن است با نظر برخی دستگاه های اجرایی که در کمیسیون های مجلس حضور دارند یا حتی برخی نمایندگان همسو نباشد، با این حال تصمیم نهایی را نمایندگان می گیرند و این گونه نبوده که مرکز بر موضوع خاصی اصرار داشته باشند.

 پژوهش‌های مرکز برای همه مردم کاربردی است

شاکری یادآور شد: مرکز پژوهش‌های مجلس، یک مرکز پژوهشی است که پژوهش های آن نه تنها برای مجلس بلکه برای همه مردم کاربرد دارد و هر روز رو به جلو حرکت کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: اکنون بهترین فرصت است که کتاب اولویت های مجلس دوازدهم در اختیار نمایندگان منتخب که قرار است وارد مجلس شوند و نمایندگان منتخبی که هم اکنون در مجلس حضور دارند، قرار گیرد. /

پایان پیام

  • کد خبر : 377918
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار