خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/12 - 10:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
فلسفی:

مجمع نمایندگان تهران با قدرت، مسائل و مشکلات پایتخت را رصد و دنبال خواهد کرد

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه مجمع نمایندگان تهران با قدرت، مسائل و مشکلات پایتخت را رصد و دنبال خواهد کرد، گفت: البته باید در وهله اول نظام مسائل تهران را که به طور حتم توسط استانداری و سایر دستگاه های متولی احصا شده در اختیار داشته باشیم.

پیمان فلسفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد راهکارهای مجمع نمایندگان تهران برای رفع مشکلات تهران، گفت: باید در وهله اول نظام مسائل تهران را که به طور حتم توسط استانداری و سایر دستگاه های متولی احصا شده در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: در تهران مسائلی مانند ترافیک، آلودگی هوا، مشکلات حمل و نقل، آموزش، بهداشت و درمان، کمبود فضای سبز، کارتن خوابی و مسائل و آسیب های اجتماعی دیگر وجود دارد که باید با همکاری دستگاه های ذیربط به آنها پرداخته شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دوازدهم افزود: مجمع نمایندگان تهران هنوز نشستی را برای بررسی مشکلات پایتخت برگزار نکرده و هفته آینده در نخستین فرصت به این موضوع ورود خواهیم کرد و این نظام مسائل را در حیطه وظایف نمایندگی یعنی در جاهایی که می توان برای آنها قوانین مشخصی وضع کرد و نظارتی صورت گیرد مدنظر قرار خواهیم داد.

فلسفی با تاکید بر اینکه با قدرت این مسائل و مشکلات را رصد و دنبال خواهیم کرد، گفت: نتیجه آن را به رسانه ها گزارش خواهیم داد تا مردم آگاه شوند و بدانند که نمایندگان آنها در جریان مشکلات شان قرار دارند./

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 379168
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار