خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/12 - 13:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
اسحاقی؛

مجلس با اختصاص 10 همت برای پرداخت فوق العاده شغل پرستاران در بودجه 1403 حمایت از مدافعان سلامت را در عمل نشان داد

سخنگوی کمیسیون بهداشت تاکید کرد که مجلس در موافقت با اختصاص 10 همت برای پرداخت فوق العاده شغل پرستاران در بودجه 1403 حمایت از مدافعان سلامت را در عمل نشان داد.

سلمان اسحاقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با یادآوری موافقت مجلس با اختصاص 10 همت برای پرداخت فوق العاده شغل پرستاران در بودجه 1403، گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در یک سال گذشته چندین نشست را با محوریت حمایت از معیشت پرستاران با حضور وزیر بهداشت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و دستگاه های ذیربط برگزار کرد و مقرر شد که در لایحه برنامه هفتم توسعه بسترهای لازم را برای حمایت از کادر درمان فراهم کنیم.

وی افزود: همچنین در آخرین نشست کمیسیون با حضور مسئولان وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه به جمع بندی رسیدیم که در لایحه بودجه 1403 توجه مناسبی را به پرداخت فوق العاده شغل به این قشر داشته باشیم.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس یازدهم ادامه داد: با تلاش و رایزنی اعضای کمیسیون بهداشت و همراهی نمایندگان مجلس در نشست دیروز مجلس با اختصاص 10 همت از اعتبارات وزارت بهداشت برای پرداخت فوق العاده شغل پرستاران موافقت شد و مجلس یازدهم با این اقدام حمایت خود از مدافعان سلامت و این قشر فداکار و پرتلاش را در عمل نشان داد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377964
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار