خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/04 - 13:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شهریاری با اشاره به دیدار امروز نمایندگان با رهبر معظم انقلاب:

مجلس باید برای تحقق توصیه های رهبری تنقیح قوانین را در دستور کار قرار دهد/ توجه جدی کمیسیون بهداشت به تصویب قوانینی به نفع و مصلحت مردم

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مجلس یازدهم به طور قطع نهایت اهتمام خود را برای تحقق منویات و توصیه های رهبر به کار خواهد برد و تصویب قوانین کارآمد و راهگشا را در دستور کار قرار خواهد داد؛ تلاش خواهیم کرد در کمیسیون بهداشت مصوباتی را داشته باشیم که به مصلحت و نفع مردم باشد و به رفع مشکلات آنها کمک کند.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دیدار امروز نمایندگان با رهبر معظم انقلاب، گفت: رئیس مجلس در این دیدار گزارشی از عملکرد دوساله مجلس ارائه کرد و رهبری رهنمودها و تذکرات مدبرانه ای را خطاب به نمایندگان فرمودند که به طور قطع  در پیشبرد اهداف مجلس و نمایندگان تاثیرگذار خواهد بود.



وی افزود: معظم له خصوصیات نماینده انقلابی و انتظارات از آنها را برشمردند و به اظهارات رئیس مجلس مبنی عدم دخالت نمایندگان در انتصابات اشاره و بر این موضوع تاکید کردند که به دلیل تفکیک قوا نباید دخالت کنند اما به دولت توصیه کردیم به دلیل اینکه نمایندگان نسبت به مسائل حوزه انتخابیه آگاه هستند از نظرات مشورتی آنها استفاده کنند.



نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که مجلس یازدهم تاکنون قوانین موثر و خوبی را تصویب کرده است اما می طلبد که به ارائه طرح خیلی ورود نکنید و اجازه دهید مسائل از طریق دولت و در قالب لایحه ارائه شود.



شهریاری یادآور شد: معظم له فرمودند طرح های خوبی که از مجلس قبل باقی مانده و به نتیجه رسیده اند را کنار نگذارید و آنها را به سرانجام برسانید و مصوباتی را داشته باشید که قابلیت اجرا داشته باشند.



رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: مجلس یازدهم به طور قطع نهایت اهتمام خود را برای تحقق منویات و توصیه های رهبر به کار خواهد برد و تصویب قوانین کارآمد و راهگشا و تنقیح قوانین را در دستور کار قرار خواهد داد؛ تلاش خواهیم کرد  در کمیسیون بهداشت  مصوباتی را داشته باشیم که به مصلحت و نفع مردم باشد و به رفع مشکلات آنها کمک کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 342791
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار