خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/17 - 15:36
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی

عیادت هیات اعزامی مجلس به لنگرود از مصدومان حادثه آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد

هیات اعزامی مجلس شورای اسلامی به شهرستان لنگرود در دومین روز سفر خود به استان گیلان، از مصدومان حادثه آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود در بیمارستان سوانح سوختگی ولایت رشت، عیادت و دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین حاتمی، عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مسئول هیات اعزامی مجلس به شهرستان لنگرود و حسن محمدیاری، دیگر عضو کمیسیون اجتماعی هیأت اعزامی مجلس، به‌ همراه پرویز محمدنژاد قاضی‌محله، نماینده مردم لنگرود و خلیل بهروزی‌فر، نماینده مردم فومن و شفت، ضمن حضور در بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی ولایت شهر رشت، از مجروحان حادثه آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد لنگرود عیادت و دلجویی کردند.



در این ملاقات که با همراهی رئیس بیمارستان ولایت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی رشت انجام شد، نمایندگان اعزامی مجلس پای صحبت و اظهارات مصدومان حادثه درباره چگونگی وقوع حادثه، اقدامات انجام شده بعد از آن و کیفیت درمان و مراقبت از آنان در بیمارستان و همچنین انتظارات آنان از روند درمان در ادامه مسیر، نشستند.



حسین حاتمی، مسئول هیات اعزامی مجلس به شهرستان لنگرود در حاشیه این ملاقات به خبرنگار اعزامی خبرگزاری خانه ملت گفت: وظیفه خود دانستیم به اتفاق نمایندگان حاضر در استان گیلان و مسئولان بهداشت و درمان استان از مجروحین حادثه آتش‌سوزی کمپ لنگرود عیادتی داشته باشیم تا در جریان این دیدار از نزدیک در جریان روند درمان این ۱۷ نفر مجروح که با درجات مختلف سوختگی در بیمارستان ولایت رشت بستری هستند، قرار گرفتیم.



وی افزود: خوشبختانه طی گفت‌وگویی که با خود مصدومین و خانواده ایشان داشتیم، روند درمان و مراقبت از آنان به خوبی دنبال شده و می‌شود. خدماتی که به این مجروحان ارائه می‌شود در تمام بخش‌های اورژانسی، بستری و درمانی و تامین نیازمندی‌های درمانی آن‌ها از صفر تا صد رایگان است و خانواده‌ها و مصدومان هم از خدماتی که دریافت می‌کنند و نحوه‌ برخوردها در بیمارستان رضایت‌ داشتند.



مسئول هیات اعزامی مجلس به شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه  خانواده‌ها مسائل و مواردی داشتند که با ما در میان گذاشتند، اضافه کرد: پیگیر هستیم که مشکلات این خانواده‌ها کمتر شود تا در این مدت دردی مضاعف بر درد مصدومیت فرزندان و عزیزان خود متحمل نشوند. یکی دو مورد همین‌جا حضوراً حل و فصل کردیم، مواردی هم یادداشت‌ کردیم تا با مسئولان شهرستانی و استانی صحبت کنیم  که کمک حال خانواده‌های مصدومان باشند و این مسائل حل و فصل شود و به نحوی این درد التیام پیدا کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371221
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار