خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/12 - 11:58
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
حسینی تشریح کرد:

عزم کمیسیون اجتماعی برای حمایت از صندوق‌های بازنشستگی و نهادهای حمایتی در برنامه هفتم

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس، از پیگیری موضوعات مرتبط با حوزه‌ اداری و استخدامی، صندوق‌های بازنشستگی، نهادهای حمایتی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به عنوان مهمترین پیشنهادات این کمیسیون برای درج در برنامه هفتم توسعه یاد کرد.

سیدکریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مهمترین پیشنهادات کمیسیون اجتماعی برای درج در برنامه هفتم توسعه، گفت: کمیسیون اجتماعی بررسی پیشنهادات خود به منظور درج در برنامه هفتم توسعه را به پایان رسانده و به کمیسیون تلفیق تحویل داده شده است.



نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مهمترین پیشنهاداتی که کمیسیون اجتماعی ارائه داده در حوزه‌های اداری و استخدامی، صندوق‌های بازنشستگی و حمایت از نهادهای امدادی از جمله سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)است.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، یادآور شد: این کمیسیون پیشنهاداتی را نیز در خصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و عدم افزایش سنوات بازنشستگی ارائه داده است که تلاش می‌کنیم حتما در برنامه هفتم توسعه درج شوند.  



عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: جلسات کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از هفته آینده برگزار شده و پیشنهادات کمیسیون اجتماعی نیز قطعا ارائه و پیگیری خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 364360
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار