خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/10 - 14:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
محمدبیگی انتقاد کرد؛

عدم تخصیص یک درصد اعتبارات در حوزه ایثار و شهادت علیرغم ابلاغ آیین‌نامه به دستگاه‌ها

نماینده مردم قزوین از عدم تخصیص یک درصد اعتبارات در حوزه ایثار و شهادت انتقاد کرد و گفت: با وجود اینکه آیین‌نامه این موضوع به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده اما در عمل شاهد عدم تخصیص از سوی برخی دستگاه ها هستیم و در این رابطه باید با گزارش گیری دقیق کم کاری ها و استنکاف متخلفان اعلام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان قزوین، گفت: با وجود آنکه آیین‌نامه اجرایی اختصاص یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌ها به فرهنگ ایثار و شهادت به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده، اما در عمل شاهد عدم تخصیص از سوی برخی دستگاه ها هستیم، باید با گزارش گیری دقیق کم کاری ها و استنکاف متخلفان اعلام شود.



وی افزود: حمایت از تولید آثار هنری - رسانه ای در حوزه ایثار و شهادت  و هنرمندان فعال در این عرصه یک ضرورت مهم است، متاسفانه بودجه های فرهنگی بسیار تاسف آور است و پاسخ گوی نیاز جامعه نیست و باید با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات موثر و پروژه های ملموس و اثرگذار تولید و حمایت شود.



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادآور شد: با روی کار آمدن مدیریت جدید مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، شاهد تحول مثبت در حوزه حمایتی از خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان هستیم. همچنین برنامه‌های فرهنگی با شور و هیجان خوبی در سطح استان قزوین برگزار می‌شود که زحمات ایشان و همکارانشان قابل تحسین است./



پایان پیام

  • کد خبر : 369199
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم