خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/01 - 09:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
محمدبیگی در سیزدهمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت خطاب به وزیر بهداشت:

طرح های درمان ناباروری را با جدیت حمایت کنید

رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس در سیزدهمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت از وزیر بهداشت خواستار راه اندازی مراکز درمان و حمایت از طرح های درمان ناباروری همچنین تجهیز این مراکز به تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز زوجین از جمله آزمایش های تخصصی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ سیزدهمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت بهداشت به ریاست وزیر بهداشت و با حضور فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و نماینده مردم قزوین، معاونان و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت به منظور ارائه گزارشی از وضعیت اجرا و پیشرفت های مصوبات قبلی و گزارش اقدامات این قرارگاه برگزار شد.



فاطمه محمدبیگی رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی، در این نشست ضمن تقدیر از همت وزیر و مدیران وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: خوشبختانه شاهد خیزش مثبتی در اقناع سازی مدیران حوزه سلامت در خصوص این قانون راهبردی هستیم.



وی افزود: راه اندازی مراکز درمان و حمایت از طرح های درمان ناباروری همچنین تجهیز این مراکز به تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز زوجین از جمله آزمایش های تخصصی از مطالبات جدی ما از وزارت محترم بهداشت است.



بهرام عین الهی وزیر بهداشت نیز در این نشست با بیان اینکه لازم است وضعیت موجود و برنامه گسترش مراکز درمان ناباروری توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تهیه شود، گفت: اقدامات تشویقی جهت حمایت از مراکز و افراد فعال در درمان ناباروری ضروری است./



پایان پیام

  • کد خبر : 347877
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار