خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/22 - 19:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
صفاری نیا در بازدید از مرکر نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس:

طراحی پلتفرم قانون جهش تولید دانش بنیان اقدام جدیدی در نظام قانون گذاری است

رئیس پارک فناوری پردیس با بیان اینکه حضور مرکز نوآوری قوه مقننه در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس بیانگر برقراری ارتباط مناسب آن با جامعه و مردم است، گفت: طراحی پلتفرم قانون جهش تولید دانش بنیان اقدام جدید، نو، و بسیار خوبی است و سراغ نداریم که چنین کاری تاکنون در نظام قانون گذاری اتفاق افتاده باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس امروز (جمعه 22 اردیبهشت ماه) با حضور در غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.



صفاری نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: حضور مرکز نوآوری قوه مقننه در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس بیانگر برقراری ارتباط مناسب آن با جامعه و مردم است.



صفاری نیا تصریح کرد: رویدادهای نیازمحور از جنس قانون گذاری از اقدامات مثبتی است که ارتباط مرکز نوآوری قوه مقننه را با بدنه جامعه افزایش می دهد، زیرا باید دانست که به عنوان مثال در زیست بوم دانش بنیان، شرکت ها و افرادی که کار می کنند، به چه مسائلی برخورد می کنند که در رابطه با آن نیاز به تصویب قانون دیده می شود و این بخشی از کار مرکز است.



وی افزود: البته ممکن است در این رابطه قوانین زیادی داشته باشیم، اما باید بررسی کرد که با تغییراتی که در زیست بوم صورت گرفته، آیا آن قوانین کارایی لازم را دارد یا خیر و نیز پیشرفت های صورت گرفته در زیست بوم می تواند به اصلاح آن قوانین منجر شود و تاثیرگذار باشد یا خیر؟



رئیس پارک فناوری پردیس ادامه داد: طراحی و رونمایی پلتفرم قانون جهش تولید دانش بنیان اقدام نو و جدیدی است و سراغ نداریم که چنین کاری تاکنون در نظام قانون گذاری اتفاق افتاده باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 361579
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار