خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/19 - 17:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
محسنی بندپی:

ضعف نظارت علت فروش برخی از داروهای کودکان در فروشگاه‌های سیسمونی‌/ ضرورت برخورد سختگیرانه با متخلفان حوزه دارو+ فیلم

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس ضعف نظارت را علت فروش برخی داروهای کودکان در فروشگاه‌های سیسمونی دانست و بر ضرورت برخورد سختگیرانه با متخلفان حوزه دارو تاکید کرد.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد کمبود و نبود برخی از داروها در کشور با انتقاد از اینکه وضعیت دارو مطلوب نیست، گفت: بیماران عادی و خاص و کودکان با مشکل نبود و کمبود برخی داروها مواجه هستند و متاسفانه بر اساس شنیده‌ها برخی از داروهای مورد نیاز کودکان در فروشگاه‌های سیسمونی به فروش می‌رسد.



وی بر ضرورت برخورد سختگیرانه با متخلفان حوزه دارو تاکید کرد و افزود: اولویت مهم این است که به دنبال علت مشکلات ایجاد شده باشیم و ضعف نظارت یکی از مشکلات جدی است همچنین عدم تعادل بین قیمت ها به ویژه قیمت تولید و قیمت‌های دستوری توسط متولیان هم از جمله مشکلات دیگر است.
















دانلود


نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم ادامه داد: بر اساس این مشکلات یا دارو تولید نمی شود یا داروی تولید شده احتکار و یا از مجاری قانونی توزیع و یا قاچاق می شود بنابراین می طلبد دولت و مجلس با همکاری مشکل را به صورت ریشه ای برطرف کنند در این رابطه برخورد با معلول منطقی نیست و باید علت و ریشه این مشکلات را مدنظر قرار داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 369689
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم