خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/10 - 09:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
حسینی مطرح کرد:

ضرورت توجه وزارت نفت به انجام مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق مسکونی روستایی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، ضمن قدردانی از اقدامات وزارت نفت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در استان‌های نفت خیز و گازخیز از کم توجهی این وزارتخانه نسبت به عمران مناطق روستایی که تاسیسات نفتی در آنها قرار دارد، انتقاد کرد.

سید کریم حسینی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد نحوه همکاری وزارت نفت برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی که نسبت به مناطق اطراف زیرمجموعه‌های خود برعهده دارد، گفت: اخیرا اقدامات خوبی از سوی وزارت نفت در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی که باید توسط زیرمجموعه‌های آن به ویژه در استان‌های نفت خیز و گازخیز صورت بگیرد، انجام شده است.



 نماینده مردم اهواز، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مصداق این مهم، ادامه داد: می‌توانیم اذعان کنیم که این وزارتخانه در دولت سیزدهم با روی کار آمدن آقای اوجی مبالغ مطلوبی را در رابطه با عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان خوزستان اختصاص داد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته متاسفانه وزارت نفت تاکنون در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی مربوط به عمران مناطقی که تاسیسات نفتی همچون چاه‌ها و کارخانجات نفتی در آنها قرار دارد، اقدامات جدی انجام نداده است کما اینکه احداث اماکن آموزشی، فرهنگی و بهداشتی در راه‌های روستایی که نزدیک به این تاسیسات هستند به خوبی مورد توجه قرار نداده است.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: گرچه باید قدردان اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از سوی وزارت نفت باشیم اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب به ویژه در خصوص خدمات‌رسانی به مناطق مسکونی روستایی که نزدیک تاسیسات نفتی واقع شده‌اند، فاصله داریم که توجه به این امر از مطالبات جدی نمایندگان مردم و ساکنان این مناطق است./



پایان پیام

  • کد خبر : 354360
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار