خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/11 - 13:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
فراکسیون زنان در بیانه‌ای در پی شهادت الداغی، آمر به معروف:

ضرورت برخورد قاطع دستگاه قضا با مخلان امنیت جامعه/ مردم، حافظ حجاب و حریم انسانی به منظور تامین سلامت اجتماعی باشند

فراکسیون زنان مجلس در بیانیه ای در پی شهادت حمیدرضا الداغی آمر به معروف از تمامی دستگاه های مسئول به ویژه دستگاه قضا خواستار برخورد قاطع با افرادی شد که امنیت جامعه را به خطر می اندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، متن بیانیه فراکسیون زنان مجلس در پی شهادت حمیدرضا الداغی، آمر به معروف به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن ارحیم



ان الامر بالمعروف و النهی عن النمکر سبیل الانبیا و منهاج الصلحا



شهید الداغی که برای دفاع از حریم یکی از زنان سرزمینمان به شهادت رسید، نماد مسئولیت اجتماعی افراد جامعه نسبت به حفظ کرامت زنان است. این شهید جوان و غیور، زمانی که شاهد بی‌حرمتی جمعی از اراذل به یک زن جوان همشهری‌اش شد، به مقابله با اراذل می‌پردازد و جان شریف خود را در این راه می‌دهد اما خون پاک او این آگاهی را به جامعه می‌دهد که غیرت‌ورزی مردان، حراست از ناموس و تکریم زن، اصلی اساسی و مهم برای گفتمان انقلاب اسلامی است؛ همان طور که شهدای دفاع مقدس، در کنار توصیه مؤکد زنان و دختران به حفظ حجاب در وصایای خود، کرامت زن و حراست و حفاظت از ناموس برایشان ارجحیت داشت.



راه شهدای عزیزمان پررهرو و روح این شهید بزرگوار شاد.



 ان‌شالله مهمان حضرت زهرا(س) باشند.



فراکسیون زنان و خانواده، از تمامی دستگاه‌های مسئول و به طور ویژه دستگاه قضا درخواست برخورد قاطع با افرادی را دارد که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند همچنین از تمامی آحاد جامعه خواستار است حافظ حجاب و حریم انسانی به منظور تأمین سلامت اجتماعی باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 360879
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار