خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/01 - 18:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شهریاری در پیامی:

ضرورت اعمال اشد مجازات برای عوامل داخلی و خارجی حادثه تروریستی سراوان/ دستگاه دیپلماسی حفظ امنیت مرزها را در دستور کار قرار دهد

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: تحریک فریب خوردگان داخلی و وابستگان منافقین از سویی و تحرکات شکست خورده گروهک ها در کشورهای همسایه، هر هفته جان پاک ترین فرزندان این آب و خاک را می گیرد و اگر چه شهدا مقربان بارگاه الهی هستند اما شیطنت ها و تحرکات به فراموشی سپرده نخواهد شد و همه ما خواستار اشد مجازات برای عاملان این گونه اقدامات در داخل و خارج از کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام تسلیت حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم در پی شهادت مرزبانان سراوان به شرح زیر است:



بســـم الله الرّحمـــن الرّحیـــم



أوْلئک الّذین امْتحن اللّه قلوبهـمْ للتّقـوی



آن‌ها کســانی‌اند که خدا قلب‌هاشان را برای تقـــوا امتحان کرده است.



شهادت والاترین نوع هجرت از دنیا و صعود به دیار باقیست و خوشا به سعادت سبکبالان عاشق و متقی که در مسیر دفاع از مام میهن  جان خویش را سپر ساختند و به امام زمانشان هدیه کردند.



این فرزندان عزیز همواره مایه افتخار ایران و مایه افتخار تمامی مردم ولایتمدار و میهن پرست کشورمان هستند و دشمن زبون که جنم رویارویی نداشته و در اهداف شوم خویش شکست ها را تکرار می کند با برنامه ریزی های کور، سعی در عرض اندام دارد.



تحریک فریب خوردگان داخلی و  وابستگان منافقین از سویی و تحرکات شکست خورده گروهک ها در کشورهای همسایه، هر هفته جان پاک ترین فرزندان این آب و خاک را می گیرد و اگر چه شهدا مقربان بارگاه الهی هستند اما شیطنت ها و تحرکات   به فراموشی سپرده نخواهد شد و همه ما خواستار اشد مجازات برای عاملین اینگونه اقدامات چه در داخل و چه در خارج از کشور هستیم.



از دستگاه دیپلماسی می خواهیم که ضمن قاطعیت در مذاکره با کشور های همسایه جهت حفظ امنیت مرزها، حافظ حقوق ملت در این زمینه باشند.



اینجانب، شهادت جوانان غیور مرزبان را که در مرز سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند تبریک و تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال علو درجات را برای این عزیزان مسالت داشته  و  برای یکایک حافظان امنیت چه در داخل کشور و چه در مرزها، سلامتی و طول عمر آرزو دارم./



پایان پیام

  • کد خبر : 362130
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار